Hantverk

en kreativ dagbok

sytt

Kategori: sy

imorse sydde jag in en tröja/kofta till kombo T, ganska lätt och okomplicerat men ändå :) 
 
 
annars så är hälsan och humöret inte på topp. depressionen tar all energi och det är bra om jag ens orkar stiga upp och få i mig mat tre gånger per dag. :( kan ju trösta mig med att det är på väg mot bättre tider iallafall! men det är anledningen om det blir dåligt med bloggning och så. så att folkens vet :)
 
hejs svejs!
- long
 
 

reaktioner

  • Henna säger:

    Kirjotin tähän piiiiiitkän kommentin, kävin keittiössä ja poika oli sillä aikaa pyyhkiny koko homman pois. Men.. Jag tänker på dig, och hoppas att du blir bättre. Men det är inte alltid kanske så lätt. Men du är så fin tjej jag hoppas allt bra. Hoppas att juletid piggar upp dig lite. Ha de så bra!

    Svar: tack, vad söt du är! :) det värmer med såna ord. ser fram emot att åka till gällivare, tror det kan hjälpa :) ha det bra, kram
    long

    2012-12-21 | 12:08:32
    Bloggadress: http://kultakutrijakaksikarhua.blogspot.se/

skriv din reaktion här: