Hantverk

en kreativ dagbok

nytt

Kategori: pyssla

idag fastnade jag åter igen på ohlssons på vägen från jobbet... börjar bli en last det där :P men skulle faktiskt köpa grön tråd till när jag ska sy koltdekorationen. blev lite annat också såklart ;)
 

stuvar. 50kr/kg. vet inte hur långt det blev, men iallafall till en långklänning plus en del till, för bara 29 kr!! sjukt najs :D 
 

svart tråd, röd tråd. 15 kr/st. alltid bra med rea! ;)
 

har länge vart på jakt efter en tygsax, och när jag hittade en LILA så går det ju inte att tveka! ;)

den gröna tråden har jag inte bild på. den kändes lite mörk, men får hoppas det blir bra. röd, gul och blå tråd hade jag sen innan så det behövde jag inte köpa. :)
 
vissa omständigheter i livet gör att jag är fettans trött hela tiden (några veckor framöver). sen är livet fyllt av skola och jobb. så har inte mycket av varken tid eller ork till att vara kreativ. men jag kämpar. jag behöver kreativitet för att må bra! så nånting försöker jag iaf åstadkomma varje dag. 
 
idag har vi haft kalas för kombo T, och innan dess var det jobb. så helt fullt upp. imorn  är det skola men efter det är jag lite 'fri', så då blir det att sy eller sticka eller rita eller något annat. längtar! :)
 
hörs!
- long

reaktioner


skriv din reaktion här: