Hantverk

en kreativ dagbok

ny blogg!

Kategori: fotografera

hyvää päivää alla! 
 
eller god dag, som det heter på svenska. 
 
så här i början kommer jag att arbeta på designen och sådär, och håller på att komma igång med livet efter sommaren, så det blir nog mer bilder från saker jag gjort tidigare i livet. men allt eftersom tiden går kommer jag ju att göra mer saker som ni kommer att få ta del av. 
 
tidigare kreativiteter:
blyertsteckning av en katolsk kvinna (om jag minns rätt), tecknad 2007
 
halsen på barmklädet till kolten (samisk folkdräkt) jag sydde som projektarbete 2010-11.  
 
blyertsteckning, påbörjad i jan -11. storasyster med man på deras bröllopsdag.
 
fotografi på lillasyster, taget februari -11 

min första (egenstickade) yllesocka, hösten 2011
 
japp, det var det för den här gången! :)
 
på återseende.
 
ha det bra och hälsa hem. 
- long

reaktioner

  • gunilla säger:

    sjukt bra början och intressant! mina intressen oxå!:)

    2012-09-04 | 14:53:50

skriv din reaktion här: