Hantverk

en kreativ dagbok

vinter

Kategori: fotografera

ja, unlike de flesta andra i landet så längtar jag efter vintern. jag älskar hösten, det är inte det. färgerna, den friska luften och mysregn. men vintern, den har alltid haft en speciell plats i mitt hjärta. därför älskar jag att jag bor i luleå! dessutom längtar jag efter att få ta vara på vintern, förra året gick inte det sådär jättebra. ska ta vara på hösten också, och njuta av den så länge den varar! :) men här kommer iallafall några bilder jag fotade en (för en gångs skulle) vit vinter i knivsta. (hade väldigt dålig mobilkamera då så inte bästa kvaliteten men iallafall..)
 


känner att det är lite torrt det här med bloggandet. måste skaffa lite inspiration och så. inte så ofta inlägg, och när det blir så är de tråkiga. :( ska bli bättre på det där! :) 
 
hejs!
- long

reaktioner

  • Sanns säger:

    Fina bilder, spec den första. Haha, jaa, jag vet, men jag har lagt in länken i gamla bloggen nu så. :) Men jag tänkte ha bloggen ett tag och så innan jag typ sa men ja, du hitta ju mig ändå. ;)

    Svar: tackar! jag fick lite ångest där för bilderna var inte så fina.. tyckte väl det då genom mobilkameran, men nu när man kollar.... pfft! haha :P tog bara de för hade som inget att skriva om men vill inte göra mina kära läsare besvikna så skrev ba nått ;) men nu har vi ju ett lättare sätt att kommunicera när du är där borta, bra du har blogg.se :D
    såg din kommentar på hennas, så jag hittade dig. :)
    long

    2012-09-19 | 09:45:07
    Bloggadress: http://loppisgladje.blogg.se

skriv din reaktion här: