Hantverk

en kreativ dagbok

bortrest

Kategori: övrigt

har glömt att meddela, men jag är för tillfället nere i knivsta hos föräldrarna, finns inte jobb i luleå för tillfället så kommer hit för att förhoppningsvis få mer framgång. har alltså inte tillgång till teckning (om jag inte går och köper papper och fixar en ny bild att rita av, pennor har jag med mig!), symaskin osv. mat kan jag vara något kreativ med, stickning har jag med mig och mobilkameran såklart. :)

har några saker på lager som jag inte lagt ut, det kommer att komma upp inom snar framtid. kanske redan ikväll något! :)

längden på vistelsen här är okänd så får se hur länge jag kommer att behöva bara sticka och laga mat för att vara kreativ...

hejs!
- long

reaktioner

  • Sanns säger:

    Åh, hade så bra där nere, hoppas du hittar nåt jobb! Sköt om dig, kram.

    2013-02-03 | 20:22:12
    Bloggadress: http://loppisgladje.blogg.se

skriv din reaktion här: