Hantverk

en kreativ dagbok

sorry..

Kategori: övrigt

alltså.. jag vet att jag är superseg! ETT inlägg på TIO dagar. skandal!
 
är mycket i livet just nu. har iallafall fått lite jobb så det är på rätt spår. att jag måste vara här nere och jobba betyder dock att jag inte kommer att kunna ta mig till jokkmokks marknad i år heller! ;( det suger. 
 
men, ska se till att få upp några inlägg i veckan. :) 
 
hejs!
- long

reaktioner

  • Frida säger:

    Synd att du missade Jokkmokks marknad men det kommer fler år. Och så har jag tagit lite bilder både på den historiska marknaden och den stora och lagt ut på min blogg om du är nyfiken.

    Ha en fortsatt fin helg! Kram Frida

    Svar: ja det gör ju det. får se om det lyckas nån gång om 50 år.. :P jepp, prenumererar på din blogg så ser allt. underbara bilder! :) kram
    long

    2013-02-16 | 14:41:24
    Bloggadress: http://www.septemberbacken.se/

skriv din reaktion här: