Hantverk

en kreativ dagbok

fotovägg

Kategori: pyssla

då har vi kommit till den andra delen av mitt snygga-till-hyllorna-projekt. den större hyllan fick prydas av bilden jag ritat på mig själv som liten och runtomkring en massa härliga foton på familj och vänner och barndom. 
 
av respekt mot mina nära och kära så måste jag göra bilden suddig. 


väldigt inspirerande och lugnande att ligga och ska sova och se dessa fina bilder! 


mitt barndomshem, här bodde jag till jag var 15 år.. saknar att ha naturen i armarna direkt man går ut! 
 

älskade morfar kommer ut från skogen vid deras stuga i finland
 

jag och syster för MÅÅÅÅNGA år sen. HAHA, så sjukt snygga vi var :D
 
ett glatt forntida jag
 
ska i veckan ta tag i det sista med kolten. fixa dekorationen på ärmarna och mest troligt sy in ärmarna lite grann också. plus att kantningen på ärmarna har lossnat helt. måste göra det lite mer hållbart denna gång. men blir kul. :)
 
hejs svejs! 
- long

reaktioner


skriv din reaktion här: