Hantverk

en kreativ dagbok

sommarlov

Kategori: laga mat

blev visst lite bloggsommarlov här.. inte i mitt vardagsliv dock, jobbar stup i kvarten.. har gjort en del kreativa saker under tiden men har inte haft tid att lägga upp det. och sist lovade jag att lägga upp lite grejer den veckan, hmmm. så gick det med det :P men nu känns det som att jag är igång igen. jag måste verkligen hålla på med sånt här, livet blir så mycket mer värdefullt och innehållsrikt. jag känner att jag blir rastlös och mår dåligt om det blir för långt uppehåll i mitt skapande, men kommer inte nödvändigtvis på varför jag mår sämre. men nu! :)

gjorde köttbullar ett tag sen. brukar inte ha i havregryn men testade med det denna gång.. 
 


och så med olivolja/rapsolja i ugnen. tycker inte de blev helt lika goda som de brukar, men ändå goda.. :)


nu kommer det komma lite fler inlägg på närmaste tiden.. lovar ingenting men har saker att skriva om och så är jag mer ledig nu så det ska nog gå bra! :)
 
hejs!
- long
 

reaktioner


skriv din reaktion här: