Hantverk

en kreativ dagbok

uthuset

Kategori: övrigt

ja, då är det såhär att jag ska flytta till farbror och faster R och H's uthus i veckan. är jättefint (jättemycket ironi) där, så det blir bra.. här kommer bilder på skönheten...



ser alltså ungefär ut som hejkomåhjälpmig. så det blir ett spännande projekt som jag ser fram emot: hur fint kan jag göra det? det projektet kommer ni att få följa här på bloggen, har ingen aning om hur jag tänker göra men det återstår att se.. :)
köket som syns där på bilderna är iaf borta nu. ska packa ihop mina grejer idag och imorn och succesivt flytta in där. blir nog bra, jag ser fram emot det här, verkligen. 
 
speciellt ser jag fram emot att bo lite mer 'på landet', deras fina strandtomt och skogen runtomkring. det finns inte heller något kök eller toalett i uthuset så det är ju egentligen mest ett sovrum det blir där ute, men jag ska nog se till att få dit en syhörna också. ;) 
 
 
annars håller jag på och syr en klänning till mig själv, skitkul! inlägg om det kommer snart :D
 
hejs!
- long

reaktioner


skriv din reaktion här: