Hantverk

en kreativ dagbok

finsk springtur

Kategori: fotografera

i finland sprang jag en flera turer, bland annat på en UNDERBAR väg i 'skogen' i lahti. det är verkligen skillnad på att springa på skogsväg och asfalt. 
 
ekorrar träffar man inte så ofta i stan :)
 
 
haido!
- long

uthuset

Kategori: övrigt

juste! har inte visat bilder från min tillfälliga boplats i uthuset hos min farbror med familj. anledningen är väl kanske att jag inte har fixat så mycket där (ska ju ändå flytta snart). men här kommer iallafall lite före och efter, till slut. :) 
 
 
 
 
 
ganska stor skillnad bara av att ta bort sakerna. får fixa bilder också på när jag fått dit mina saker och så, på dessa bilder är ju allt bara tomt. 
 
sen kommer jag lägga upp bilder också på lägenheten när jag flyttat in om ett par-tre veckor. blir spännande! :)
 
hejs!
- long

vägen till jobbet

Kategori: fotografera

så här innan jag får min lägenhet får jag stå ut med att gå denna väg till och från jobbet varje gång. 
 


så går jag då förbi Den Förbjudna Skogen varje gång
 
hejs!
- long

orange och gul

Kategori: fotografera

i lule börjar det så smått bli höst..
 
 
men även i knivsta har löven börjat ändra färg
 
samma ursäkt varje gång; har haft fullt upp med olika saker... har som sagt inte heller de bästa föutsättningarna att vara kreativ och jag antar att det kommer vara så åtminstone tills jag får lägenheten. men idag, ja idag är det som känt 9/11 och min födelsedag, så tänkte bara ta det lugnt och göra saker jag mår bra av. örutom träning och massage så tänkte jag låta kreativiteten få lite rum! :D
 
haido!
- long