Hantverk

en kreativ dagbok

cykeltur

Kategori: fotografera

på lördagen packade jag väskan och tog cykeln på en tur i solskenet. passade på att fota lite.. eller var svårt att låta bli för var så fint! på hemvägen räknade jag med en halvtimme ca, tog en timme för att jag stannade och fotade hela tiden :)
 

där skulle jag gärna bo! syns inte så bra men vitt hus, lador, hagar till hästar osv.. :)
 
gillar sånt här med fokus, hur man kan få ett motiv att se helt olika ut med hjälp av att ändra fokus.. ett sånt hus skulle jag gärna också ha på min gård... 


 
mer bilder kommer senare i veckan.
 
annars så har det ju varit tyst här ett tag. har jobbat, fått pojkvän (som jag GER all min tid, haha :D), jobbat mig upp ur (och jobbar fortfarande på det) min depression, haft besök av syster C och V och syskonbarn A & A i en vecka, varit i luleå i en vecka och packat, packat, packat och packat. så fullt upp. får se om det blir lite lugn och ro i livet nån dag. 
 
jag nu iallafall fått min symaskin och lite tyger ner till södern, så då kan jag sätta igång.. enda problemet är att jag glömde alla trådar i luleå :P får väl köpa nya då om inte annat.. :)
 
haido!
- long

reaktioner


skriv din reaktion här: