Hantverk

en kreativ dagbok

sorry!

Kategori: övrigt

mitt uppe i flytt, och förutom det har jag en del jobb också så hinner inte riktigt med bloggen. eftersom vi nu bor längre bort från knivsta så har jag också behövt sova över hos folk eftersom jag jobbat tidigt på morgonen. har flera saker jag har gjort som jag ska lägga upp när jag hinner, men ni får vänta någon dag till! har inte haft internet på datorn heller, s'att. men det kommer!

ska bo i en lägenhet i en månad nu iallafall så då ska jag nog hinna komma mig tillrätta iallafall. har däremot väldigt mycket jobb (4 dagar, ledig en dag, 4 dagar jobb, ledig en dag, 4 dagar jobb osv.) så får se hur mycket jag får till. vill sy!! men kommer ju laga mat iallafall :)

hörs!
- long

reaktioner

  • V säger:

    Tips är att ha banan som sötning. Finns massa recept på glass gjort av banan som man fryser innan. Kolla här tex http://mobil.food-and-health-in-my-way.bloggplatsen.se/2013/05/16/9846342-recept-bananglass-med-hallon-och-chokladsmak/

    Svar: ahaa, tack! det är ju bra :) ska kolla!
    long

    2013-06-30 | 22:27:30

skriv din reaktion här: