Hantverk

en kreativ dagbok

färdig!

Kategori: sticka

sådär. klänningen till underbaraste A är färdig. såklart ser jag som pedant massa saker som jag skulle kunna göra bättre, men får försöka tänka att det faktiskt är första gången! dessutom kommer ju inte jag behöva se den på nära håll hela tiden eftersom A bor i lule och jag i knivsta. :P
 

är ändå ganska nöjd, måste jag säga... även om det tar emot *jantelagen*. :P :)
 
har lite trådar kvar att fästa men det kommer. har varit i finland på bröllop, så får ta det nu när jag kommer tillbaka.
 
höres!
- long

reaktioner

  • Henna säger:

    Vad fint det blev! Du är verkligen duktig:)

    Svar: tack så mycket :D
    long

    2013-05-01 | 12:09:11
    Bloggadress: http://kultakutrijakaksikarhua.blogspot.se/
  • ann1e säger:

    åhå, vems bröllop var det ;) fin klänning long! Saknar dig!!

    Svar: hhmmmm.. minns inte helt, har för mig att tjejen iaf var nån superunderbar ängel :) saknar dig med! kom till knivsta snart, och kontakta mig då för allt i världen :D kram!
    long

    2013-05-22 | 12:25:56

skriv din reaktion här: