Hantverk

en kreativ dagbok

omstart blyerts

Kategori: teckna blyerts

har nu gjort en omstart på blyertsteckningen. blev ju lite fel sist jag försökte. 
 

redo att sätta igång!


började med att göra rutorna, 4x4 cm. tar en halv evighet bara det :P


4 rutor färdiga
 
gjorde bara 4 rutor idag, tog sån tid med rutorna. har gjort massa annat kreativt under kvällen. fixat fint här hemma! iallafall, många rutor såhär i början är ganska tråkiga, bara nyanser av grå som bakgrunden ofta är. men sen kommer jag ju till de spännande delarna med ansikte osv. det är ett par jag ritar, det ska bli en bröllopspresent. fortsättning på detta projekt följer här på bloggen... 
 
är nu åtminstone tipptoppstädat i mitt rum så nu kan jag vara hur kreativ som helst. har gjort lite små ändringar också som jag kommer visa här senare. :) 
 
haido!
- long
 

reaktioner

  • Henna säger:

    Hej! Jag har nånting till dig i min blogg:). Kom och kolla!

    Svar: åh, såg, vad kul :D tack, vad gullig du är :)
    long

    2013-01-11 | 10:40:04
    Bloggadress: http://kultakutrijakaksikarhua.blogspot.fi/
  • Sanns säger:

    Vilken pedant du är då.. ;) nä, skämt och sido. Bra att du säger. Har tänkt själv att det ser lite skumt ut när det är mellanrum där emellan. :P

    Svar: jadå, haha :P å sen heter det skämt ÅSIDO, inte och sido. hahaha, se till att stava tätt nästa gång ;)
    long

    2013-01-12 | 01:31:10
    Bloggadress: http://loppisgladje.blogg.se
  • Sanns säger:

    Seriööööst :D (och JA, jag stavar med 4 st ö..) :D haha. Okej, där ser man, man lär sig alltid något nytt! :D Men jag kan aldrig vänja mig vid att du inte skriver versaler i början av en mening och inte ens i namn! Där har jag allt något att säga till om! Det har man seriöst fått höra sedan man gick i 1:an!

    Svar: hahahahahhahahahah :D ja, det kan ju vara störande. jag skriver ju inte så när jag skriver uppsats, såklart.. men det började med att jag hatade det på ljudfiler på mobilen, så döpte jag om alla till små bokstäver, och sen så spred det sig som en cancertumör i mitt skrivande, utom till uppsatserna (som tur är)! :) så är det bara.. det klart jag vet när det ska vara stor bokstav men gillar det bara inte när man skriver såhär.. :P
    long

    2013-01-12 | 15:55:19
    Bloggadress: http://loppisgladje.blogg.se

skriv din reaktion här: