Hantverk

en kreativ dagbok

halloj!

Kategori: övrigt

ja, nu har det varit tomt här mycket längre än vad jag hade tänkt. har flyttat och varit sjuk och tiden flyger. har en del grejer på lager som jag ska lägga ut så småningom, men prioriterar att fixa någorlunda färdigt i läggan först. är underbart att ÄNTLIGEN ha ett boende och har lagat mat, bakat och experimenterat med grönsaker och rotsaker. helt fantastiskt kul, och som jag har saknat det. snart kan jag börja med alla mina syprojekt också, när jag fått ordning där. 
 
bilder och info/recept kommer på både zucchinichips och morotschips, olika delar av lägenheten, specialbröd, olika saker som jag gjort under sommaren och massor med annat. har även hittat massa texter/uppsatser jag skrivit under årens gång av vilka jag kommer lägga ut några. men först ut är zucchiniplättar...
 
hejs!
- long

reaktioner


skriv din reaktion här: